Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Ελεονώρα Μελέτη: «Οι εκπομπές της Σκορδά και της Καραβάτου επί τρία χρόνια με σταύρωναν»

Ξέσπασε στην σημερινή της εκπομπή η Ελεονώρα Μελέτη!

Με αφορμή την ατάκα της Νάντιας Μπουλέ στην χθεσινή εκπομπή του «Όλα τρέλα», σχετικά με τον πανελίστα που της ζήτησε συγγνώμη λέγοντας της χαρακτηριστικά πως «είχε γραμμή από το κανάλι» να την κακολογεί, η Ελεονώρα δεν κρατήθηκε!

«Εγώ υπήρξα πρόσωπο όπου η εκπομπή της Φαίης Σκορδά στο Alter και η εκπομπή της Κατερίνας Καραβάτου στον Alpha, επί τρία ολόκληρα χρόνια, όταν ήμουν στο πρωινό του Ant1, είχαν στην σκαλέτα τους, από τις δυο και τέταρτο έως τις τρεις παρά είκοσι το σταύρωμα μου, την σταύρωση μου. Δεν υπήρχε αυτό το πράγμα. Δεν θυμάμαι να ήρθε ποτέ κανένας και να μου είπε υπάρχει γραμμή από τον σταθμό», είπε χαρακτηριστικά. Δείτε το σχετικό απόσπασμα από την εκπομπή της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...