Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Κατερίνα Στικούδη στο «Όλα τρέλα»: Νιώθω τυχερή για το σύντροφό μου

Για το «Dancing with the stars», αλλά και την προσωπική της ζωή μίλησε η τραγουδίστρια

Kαλεσμένη στο «Όλα τρέλα» της Δευτέρας ήταν η Κατερίνα Στικούδη.

Η νεαρή τραγουδίστρια μίλησε όχι μόνο για την συμμετοχή της στο «Dancing with the stars» και τα όσα μαθαίνει στο show, αλλά και για την διαφορά που έχουν οι χοροί που διαγωνίζεται στο παιχνίδι με τον χορό που κάνει η ίδια στις εμφανίσεις της.

Η Κατερίνα Στικούδη δήλωσε ότι «διανύω μια από τις καλύτερες περιόδους της ζωής μου, τόσο επαγγελματικά, όσο και προσωπικά» και αυτό είναι κάτι που δεν κρύβει, ενώ συμπλήρωσε ότι «είμαι πολύ τυχερή με τον άνθρωπο που έχω δίπλα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...