Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Χριστίνα Κολέτσα : «Δεν θα έκανα ξανά πλαστική στήθους» - ΒΙΝΤΕΟ

Με αφορμή το νέο ανανεωμένο λουκ της, η Χριστίνα Κολέτσα μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή για τους έρωτες που της χρεώνουν και τις πλαστικές επεμβάσεις που φοβάται να ξανακάνει.

«Είχα κάνει επέμβαση στο στήθος μου πριν περίπου μια δεκαετία. Όταν δηλαδή ήμουν πολύ μικρή. Είναι κάτι που τώρα δεν θα ξανάκανα. Όσο περνάνε τα χρόνια γίνομαι πολύ φοβιτσιάρα, δεν ξέρω γιατί». Αυτό δήλωσε η σέξι τραγουδίστρια στο fthis.

Προσθέτοντας πως: «Κατά καιρούς έχω ακούσει διάφορα που με έχουν στεναχωρήσει και πληγώσει. Μου έχουν χρεώσει σχέσεις που δεν τους έχω δει live ποτέ. Υπήρχαν μέρες που ξυπνούσα κι έλεγα ''κάτσε να δω, με ποιον τα έχω σήμερα... με ποιον είμαι αυτήν την εβδομάδα''».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...