Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Νίνα Λοτσάρη: «Ο καθένας έχει χαράξει το δικό του δρόμο»

Η επιστολή της Νίνας Λοτσάρη για τη σχέση με το σύζυγό της

Για πρώτη φορά η Νίνα Λοτσάρη λύνει τη σιωπή της και μιλάει για τη σχέση της με τον σύζυγό της Κωνσταντίνο Σκορδάλη.

«Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στην δημοσιότητα για τις εξελίξεις της προσωπικής μου ζωής και αναφερόμενοι στο όνομά μου θα σας ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμων εφόσον ξανά αναφερθείτε στην σχέση μου με τον εν διαστάσει σύζυγό μου Κωνσταντίνο Σκορδάλη να έχετε κάνει την απαραίτητη ''αυτοψία'' των γεγονότων και από τις δύο πλευρές, γιατί διαφορετικά θίγεται ανεπανόρθωτα η ανθρώπινη υπόστασή μου και το πιο σοβαρό γιατί εμπλέκονται δύο ανήλικα παιδιά.

Θα ήθελα να σεβαστείτε την από κοινού επιλογή μας να έχουμε άψογες επαγγελματικές σχέσεις καθώς και μια ανθρώπινη επαφή που πάνω από όλα οφείλουμε απέναντι στα παιδιά μας ανεξάρτητα από το ότι ο καθένας έχει χαράξει το δικό του δρόμο στην προσωπική του ζωή», έγραφε η επιστολή που έστειλε η Νίνα Λοτσάρη στην εκπομπή «Μεσημεριανή Μελέτη».

Η ηθοποιός με αυτή την επιστολή καθιστά σαφές πως ο γάμος της με τον Κωνσταντίνο Σκορδάλη έχει τελειώσει και πως η μόνη σχέση που έχουν είναι η επαγγελματική και φυσικά η ανθρώπινη εξαιτίας των παιδιών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...