Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Λευτέρης Πανταζης:«Καταστραφήκαμε όλοι. Έχασα 3 εκ. ευρώ την τελευταία δεκαετία»

Ο Λευτέρης Πανταζής επιβεβαιώνει την κακή του οικονομική κατάσταση με μια αφοπλιστικά ειλικρινή συνέντευξη στο Εγώ. Εκεί που μιλάει για τα επιχειρηματικά του λάθη, την συνεργασία του με τις Νατάσσα Θεοδωρίου και Έλενα Παπαρίζου και την άγνωστη σχέση του με γνωστή ηθοποιό.
«Έχασα 3.000.000. ευρώ μέσα στην τελευταία δεκαετία. Επένδυσα χρήματα αλλά απο λάθη άλλων έχασα τα λεφτά μου. Καταστραφήκαμε όλοι. Είναι ο αγώνας μιας ζωής, τριάντα χρόνια να τραγουδάω». Αυτό δήλωσε ο Λευτέρης Πανταζής στο περιοδικό Εγώ Weekly.

Προσθέτοντας πως «Το πρόβλημα επιβίωσης το βίωσα όταν ήρθα απο τη Ρωσία. Δεν είχαμε να φάμε. Έχω περάσει δύσκολες ημέρες. Έχω κάνει ότι δουλειά μπορείς να φανταστείς. Τότε όμως ζούσαν όλοι φτωχικά, ενώ τα τελευταία χρόνια ζούσαν όλοι πλουσιοπάροχα. Και αυτός ακριβώς ο φόβος, ότι δηλαδή πέρασα πολύ φτωχικά, με έκανε να δημιουργήσω κι άλλες επιχειρήσεις».

Τέλος, η συνέντευξη περιείχε και μια αναπάντεχη αποκάλυψη, αυτή της σχέσης του Λευτέρη Πανταζή με την ανερχόμενη τότε Βαλέρια Χριστοδουλίδου «Που θυμηθήκατε αυτό το όμορφο κορίτσι; Είχαμε περάσει ένα φεγγάρι πολύ ωραία. Συνεργαστήκαμε στα πρώτα της βήματα στο μικρό " Διογένη". Είναι ένα πάρα πολύ καλό παιδί. Της εύχομαι τα καλύτερα».

Μια ακόμη κατάκτηση που ήρθε να προστεθεί στις εκατοντάδες γυναίκες που έχουν περάσει από το κρεβάτι του γνωστού τραγουδιστή «Να σου πω την αλήθεια, πήρα το κομπιούτερ μετά και μάλλον σε κορόιδεψα όταν σου είπα παλιότερα ότι έχω πάει με 200 γυναίκες. Δεν έβγαιναν οι αριθμοί. Ήταν περισσότερες και νιώθω ευλογημένος που μέσα απο τη δουλειά μου αλλά και λόγω της καλοσύνης μου έχω περάσει καλά στη ζωή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...