Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Κακέτσης σε Λιάγκα: «Είσαι αχάριστος! Ήσουν ένα αδέσποτο...»

«Εγώ ήμουν ο κουμπάρος και βάλατε τον...» - «Είχε μια ταλαίπωρη που δε σήκωνε ούτε το βρακί της»! 



Με τις προσωπικές τους διαφορές ξεκίνησαν την κουβέντα τους ο Στηβ Κακέτσης με τον Γιώργο Λιάγκα και την Φαίη Σκορδά σήμερα στο Πρωινό. Ο καλεσμένος του ζευγαριού μπήκε με ...άγριες διαθέσεις και έδειξε ότι είχε σκοπό να τα πει έξω από τα δόντια. 

«Είσαι αχάριστος και ήσουν ένα αδέσποτο, καλό, ταλαιπωρημένο παιδί και ήρθες στη ζωή μου.», είπε ο επιχειρηματίας και στη συνέχεια αποκάλυψε: «Οι φίλοι όταν είναι φίλοι είναι εκεί, δε λένε θα μας παντρέψεις και το αλλάζουνε. Εγώ ήμουν ο κουμπάρος και βάλατε τον Χατζητόπ! Ε, πήγαινε κάτσε με τον Χατζητόπ και άμα τον δεις έλα να μου το γράψεις! Ο Χατζητόπ είναι αλλιώς, εσύ είσαι ένα λαϊκό παιδί».

Ο Στηβ Κακέτσης μίλησε και για τις σχέσεις του Γιώργου Λιάγκα πριν γνωρίσει την Φαίη Σκορδά: «Ήταν με κάτι ταλαίπωρες. Τις σουτάρισα εγώ! Είχε μια ταλαίπωρη που δε σήκωνε ούτε το βρακί της»! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...