Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Θανάσης Ευθυμιάδης: Εχω κι εγώ δάνειο αλλά δεν το πληρώνω

Για την επαγγελματική, την προσωπική του ζωή, αλλά και τις οικονομικές υποχρεώσεις που έχει να αντιμετωπίσει ένας οικογενειάρχης στις μέρες μας μίλησε ο Θανάσης Ευθυμιάδης, καλεσμένος στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, το απόγευμα της Πέμπτης.


«Ας μην υποτιμάμε τους εαυτούς μας. Μπορούμε να κάνουμε μεγάλα πράγματα με την προσευχή και την πίστη σε εμάς. Θα ήμουν αχάριστος αν έλεγα πως έχω κάποιο παράπονο, είναι η καλύτερη φάση της ζωής μου. Χαίρομαι! Δεν κοιτάζω τι καλύτερο μπορεί να είχα κάνει, κοιτάζω αυτά που έχω κάνει και μου δίνουν τέτοιο γέμισμα και λέω "ευχαριστώ πολύ". Εγώ έχω "κόψει" και κάποιους φίλους, επειδή βγαίνεις για έναν καφέ και αρχίζουν να σου λένε για τα προβλήματα τους, τι έπαθε στην τράπεζα και την εφορία», είπε ο ηθοποιός.

Στη συνέχεια, μάλιστα, όταν η τηλεοπτική παρέα «έδωσε» τον Γρηγόρη Γκουντάρα, εξηγώντας ότι είναι ένας από αυτούς τους αγχώδεις, ο Θανάσης Ευθυμιάδης είπε: «Και τι έγινε που έχεις δάνειο; Κι εγώ έχω. Δεν το πληρώνω, τελείωσε. Και μου χρωστάνε και εγώ χρωστάω. Άστο! Ας πας στα δικαστήρια... Και οι δικαστές, άνθρωποι είναι. Ζουν σε αυτή την κοινωνία. Με φοβάσαι, θέλουν να σε φοβήσουν. Δεν λέω γι' αυτούς που έχουν εκατομμύρια και δεν πληρώνουν. Ας πληρώσουν πρώτα, αυτοί που έφαγαν και κλέψανε. Μετά ας ζητήσουν από σένα που πραγματικά άλλαξαν οι απολαβές σου. Μη φοβάσαι!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...