Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Η κόρη της Ζωής Λάσκαρη εξομολογείται: Έκανα πολύ τσιγάρο και έπινα μπουκάλια

Την μεγάλη της εξάρτηση με το ποτό και το τσιγάρο εξομολογείται σε συνέντευξη της η Μαρία-Ελένη Λυκουρέζου, η οποία περιγράφει μια δύσκολη εποχή που δεν μπορούσε να ξεφύγει από τους εφιάλτες της, αλλά είναι πλέον μακρινό παρελθόν.


«Και πολύ τσιγάρο έκανα και πολύ ποτό έπινα. Όταν βγαίνεις δεν θα πιεις; Έπινα μπουκάλια! Τώρα τα έχω κόψει όλα. Έχω πια άλλο τρόπο ζωής. Αν βγω θα πιω με μέτρο. Είμαι στο άλλο άκρο. Γυρίζω στο σπίτι μου και πίνω μισό μπουκάλι νερό για να νιώσω καλά. Είμαι στην καλύτερη, πιο ώριμη και πιο συνειδητοποιημένη φάση της ζωής μου.» αναφέρει η κόρη της Ζωής Λάσκαρη μιλώντας στο περιοδικό ΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...