Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Ο Κωνσταντίνος Κακούρης αποκάλυψε ότι χώρισε από τη Βίκυ Σταυροπούλου!

Την αποκάλυψη ότι αυτή την εποχή είναι μόνος, αποκάλυψε ο Κωνσταντίνος Κακούρης ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν ζευγάρι με τη Βίκυ Σταυροπούλου. 


Το ζευγάρι είχε κάνει την πρώτη δημόσια εμφάνισή του το καλοκαίρι που πέρασε στην πρεμιέρα της παράστασης «Τα κύματα» στο θέατρο «Βυρσοδεψείο» και μάλιστα στο παρελθόν είχαν συνεργαστεί και στο θέατρο. 


Όμως, φαίνεται πως έπεσε αυλαία στον έρωτά τους καθώς ο ηθοποιός αποκάλυψε στην εκπομπή Joy πως αυτόν τον καιρό είναί μόνος στην προσωπική του ζωή. Είμαι μόνος μου αυτή την εποχή. Το να ερωτευθείς θα σου ρθει, δεν βλέπεις έναν άνθρωπο και λες ερωτεύθηκα, αυτό έρχεται. Δεν είμαι πολύ εύκολος στις σχέσεις είμαι πάρα πολύ δύσκολος θα έλεγα, ίσως είμαι απαιτητικός» είπε ο Κωνσταντίνος Κακούρης ο οποίος τόνισε πως ζει με τους γονείς του, επειδή όπως είπε: «επειδή δεν μπορώ να βιοποριστώ ακόμα απόλυτα απ' αυτή τη δουλειά, αλλά και επειδή δεν θέλω και να την παρατήσω για να συνεχίσω την προσωπική μου ζωή... Είναι μια μικρή θυσία αυτό, μου λείπει το να είναι μόνος μου, αλλά για το θέατρο... ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...