Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Αλέξης Γεωργούλης: Η "μαύρη" περίοδος στη ζωή του που τον οδήγησε στην κατάθλιψη

Έχω περάσει κατάθλιψη, κράτησε περίπου τρία χρόνια. Από έρωτα το έπαθα, επειδή τελείωσε μία σχέση. Ή μάλλον δεν ήταν από έρωτα, αλλά από την απώλεια αυτού του προσώπου που με έκανε να χαίρομαι τόσο πολύ και δεν μπορούσα να βιώσω ξανά αυτές τις στιγμές. 


Ήταν ένα "μαύρο" διάστημα στη ζωή μου και κάτι που με πιλάτευε. Εντελώς αυτοσχέδια το αντιμετώπισα! Ήμουν πιτσιρικάς τότε, μου έδειξα εμπιστοσύνη και πήρα ερήμην μου, ασυναίσθητα, το δικό μου δρόμο. Δεν γύρισα να πω “χρειάζομαι ψυχολόγο και χάπια”, δεν έπινα για να κοιμηθώ και να μην αισθάνομαι. Όχι. Τα βίωσα όλα, τα σκεφτόμουν όλα και “έτρωγα” όλα αυτά τα συναισθήματα - τα ανέλυα συνεχώς.

Αυτά δήλωσε ο Αλέξης Γεωργούλης σε συνέντευξη του στο Down Town Κύπρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...