Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Η Ματθίλδη Μαγγίρα έτρωγε λιωμένα κεριά όταν πήγαινε στην εκκλησία!

«Την ώρα που πήγαινε να πήξει, έτσι όπως ήταν μαλακό και ζεστό, το έτρωγα και μου άρεσε πολύ»

Με αφορμή την παράσταση «Ένσκυλον Εντέχνως», η Ματθίλδη Μαγγίρα μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό και αποκάλυψε πως όταν ήταν μικρή… έτρωγε κεριά στην εκκλησία!

«Δεν πάσχω από θρησκοληψία ή από το σύνδρομο της επαλήθευσης, όπως η ηρωίδα που υποδύομαι. Με την καθαριότητα και την τάξη έχω ένα θέμα, αλλά δεν το λες ότι είμαι και του γιατρού. Ωστόσο, όταν ήμουν μικρή μου άρεσε να πηγαίνω στην εκκλησία τη Μεγάλη εβδομάδα. Όπως λοιπόν κρατούσα το κεράκι μου και το έβλεπα να λιώνει, ήθελα να το φάω. Την ώρα που πήγαινε να πήξει, έτσι όπως ήταν μαλακό και ζεστό, το έτρωγα και μου άρεσε πολύ. Στις πρόβες έμαθα από την Κατερίνα Μπέη, πως αυτό είναι σύνδρομο. Ευτυχώς σταμάτησε στην παιδική μου ηλικία και δεν τρώω πια κεριά», είπε η Ματθίλδη Μαγγίρα στο περιοδικό ΟΚ!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...