Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Κάρλα Μπρούνι: «Εγώ, δεν ανεβαίνω σε σκούτερ»

Η Κάρλα Μπρούνι όπως εμφανίστηκε χθες σε επίδειξη μόδας στο Παρίσι

Δεν νοσταλγεί τη ζωή στο Μέγαρο των Ηλυσίων, δεν της λείπει ο ρόλος τής Πρώτης Κυρίας. Κι επιπλέον, δεν ανεβαίνει σε σκούτερ - προτιμά το μετρό. 


Αυτή η τελευταία πληροφορία είναι το μοναδικό σχόλιο που επιτρέπει η Κάρλα Μπρούνι στον εαυτό της όταν καλείται να σχολιάσει τον σάλο που ξέσπασε με την αποκάλυψη της κρυφής ερωμένης του Φρανσουά Ολάντ. Εχοντας πικρή εμπειρία από την έκθεσή της, αρχικά ως σύντροφος και στη συνέχεια ως σύζυγος του Νικολά Σαρκοζί, η Μπρούνι αρνείται να πάρει μέρος στη συζήτηση.


«Ηταν μεγάλη μου τιμή να ζήσω στο Ελιζέ, αλλά δεν μου λείπει καθόλου» δηλώνει το πρώην μοντέλο και νυν τραγουδοποιός σε συνέντευξή της στη γερμανική εφημερίδα «Φρανκφούρτερ Αλγκεμάινε». Η Κάρλα Μπρούνι αποκαλύπτει ακόμη ότι δεν υπήρξε κάποιος που να της υπέδειξε πώς πρέπει να συμπεριφέρεται ως Πρώτη Κυρία. «Εγώ, πάντως, είμαι συγκρατημένος άνθρωπος» αναφέρει και εξηγεί: «Ασφαλώς ήταν σαν να έπρεπε να περπατήσω πάνω σε αυγά. Εκανα λάθη, αλλά κανένα δεν ήταν σοβαρό. Προσαρμόστηκα, επέλεξα να μην ανακατευτώ σε τίποτα. Στο Ελιζέ δεν άλλαξα τίποτα, δεν μετακίνησα ούτε ένα βάζο. Εζησα ως περαστική και ήμουν πολύ προσεκτική».

Η Κάρλα Μπρούνι δηλώνει τυχερή για το γεγονός ότι ο Νικολά Σαρκοζί «είναι ένας άνδρας που προστατεύει τη γυναίκα του». Ο πρώην πρόεδρος, λέει, είναι της παλιάς σχολής. Για την Μπρούνι, η εποχή που ήταν ανεξάρτητη και ελεύθερη είχε πλέον περάσει. Ο γερμανός δημοσιογράφος επιμένει: Δεν ήταν πολύ περιορισμένη; Μπορούσε, για παράδειγμα, να κάνει μια βόλτα με σκούτερ στο βραδινό Παρίσι όταν ήταν Πρώτη Κυρία; «Προσπαθείτε να με παγιδεύσετε. Εγώ πηγαίνω νωρίς για ύπνο» απαντά εκείνη.

Σε κάθε περίπτωση, το τέλος της προεδρικής θητείας του Νικολά Σαρκοζί της προκάλεσε ανακούφιση. Ακόμη πιο ανακουφιστικό ήταν το τέλος της προεκλογικής εκστρατείας. Κι αν έγραφε ένα τραγούδι για τη σημερινή Γαλλία; Θα ήταν ένα εγκώμιο ή κάτι άλλο; «Η Γαλλία είναι μια ιδιαίτερη χώρα, όπως είναι η Γερμανία και η Ιταλία. Είμαστε ιστορικές χώρες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...