Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Γιάννης Πλούταρχος: Μάρτυς μου ο Θεός ότι....

Πέρυσι δεχτήκατε ουκ ολίγες βολές και επιθέσεις. Πολλοί σας "χτύπησαν" για παράδειγμα με αφορμή μια συνέντευξη σας, όπου εκφράσατε την άποψη σας για όσα διαδραματίζονται στη χώρα, μιλώντας μεταξύ άλλων για τη Χρυσή Αυγή. Ορισμένοι μάλιστα θεώρησαν ότι ψηφίζετε το συγκεκριμένο κόμμα.


Δεν είμαι οπαδός της Χρυσής Αυγής και δεν θέλω να είμαι. Χρησιμοποίησα απλώς ένα παράδειγμα. Εγώ μίλησα κοινωνικά, όχι πολιτικά. Είπα "ρε παιδιά" έχουμε πρόβλημα. Κάτι πρέπει να κάνουμε." Μάρτυς μου ο Θεός! Δεν τοποθετήθηκα πολιτικά. Επειδή όμως ήταν η μόδα αυτή, αμέσως με ενέταξαν στο συγκεκριμένο χώρο.

Αυτά δήλωσε στον Γιάννη Βίτσα και στο ΕΓΩ ο Γιάννης Πλούταρχος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...