Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Αντώνης Ρέμος: «Δεν ήταν και η πιο άνετη στιγμή μου να ακούω την Υβόννη στην πρώτη της συνέντευξη»

Ο Αντώνης Ρέμος εξομολογήθηκε πώς ένιωσε όταν άκουσε την Υβόννη Μπόσνιακ να μιλάει με τρυφερά λόγια για εκείνον στη πρώτη της συνέντευξη.

 

«Θα ήθελα να πω ότι δεν ήταν και η πιο άνετη στιγμή μου να ακούω την Υβόννη στην πρώτη της συνέντευξη. Παρόλα αυτά τολμώ να πω ότι ήταν πολύ αληθινή. Η Υβόννη έχει μια αλήθεια που με μαγεύει! Όταν ο άνθρωπός μου εκφέρει τόσο δυνατά και αληθινά συναισθήματα προς τα έξω, δεν μπορώ παρά να κολακεύομαι και να συγκινούμαι. Εγώ είμαι πιο συγκρατημένος, είναι και η φύση του άντρα τέτοια, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι τα δικά μου συναισθήματα είναι λιγότερο έντονα», είπε στο περιοδικό «Down Town, Κύπρου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...