Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Teri Hatcher: «Δε θέλω να κάνω μπότοξ, λίφτινγκ και να έχω ψεύτικα μαλλιά»

Η πρώην νοικοκυρά σε απόγνωση, Teri Hatcher, μιλάει για τη σχέση της με τον χρόνο, για τα γυναικεία άγχη και για το πως καταφέρνει να νιώθει όμορφη και σέξι

«Έχω ξεκαθαρίσει ότι δε θέλω να κάνω μπότοξ, ενέσεις, λίφτινγκ και να έχω ψεύτικα μαλλιά. Αλλά δεν κρίνω κανέναν. Ξέρω ότι είναι δύσκολο και για τους άντρες και για τις γυναίκες να είναι ευτυχισμένοι, να είναι καλοί πολίτες και να κάνουν ό,τι τους ικανοποιεί. Αλλά για το δικό μου προσωπικό “ταξίδι”, ξέρω ότι μπορούμε να κάνουμε όλα αυτά τα πράγματα, χωρίς να σημαίνει ότι δε γερνάμε. Αν απλά το κάνεις επειδή πιστεύεις ότι έτσι δε θα γεράσεις, έχεις χάσει το παιχνίδι. Με ενδιαφέρει περισσότερο να βρω μια ισορροπία, ώστε να αισθάνομαι καλά, να είμαι θετική και αισιόδοξη. Είναι δύσκολο να νιώθεις ακόμη όμορφη και σέξι, όμως θέλω να νιώθω ακριβώς έτσι», ανέφερε -μεταξύ άλλων- σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΟΚ.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...