Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Ελισάβετ Σπανού: Τελευταία φορά που...

Η γνωστή τραγουδίστρια αποκαλύπτει την τελευταία φορά που έκλαψε, ένιωσε ερωτευμένη και τσακώθηκε με την μητέρα της.


Διάβασες δημοσίευμα που σε στεναχώρησε 
Οτιδήποτε γράφεται είναι από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν για καταστάσεις που
δεν μπορούν να γνωρίζουν.

Ξενύχτησες με τις φίλες σου
Αυτές τις ημέρες, καθώς είμαι σε ολιγοήμερες διακοπές με τις φίλες μου.

Έκλαψες 
Πριν από ένα μήνα, γιατί έμαθα κάτι αρνητικό για την υγεία ενός δικού μου ανθρώπου.

Ένιωσες ερωτευμένη
Πάει πολύς καιρός, ίσως και πάνω από χρόνο, αλλά ενθουσιάζομαι συχνά.

Πήρες σημαντικές αποφάσεις για τη ζωή σου
Πριν από ένα μήνα, με αφορμή το περιστατικό που μ’ έκανε να κλάψω. Η ουσία στη ζωή είναι στους ανθρώπους που επιλέγουμε να έχουμε γύρω μας και η ευχή μου είναι να είναι όλοι καλά.

Σε φλέρταραν 
Χθες, αν και δεν το καταλαβαίνω, παρά μόνο όταν γίνεται με πολύ προφανή τρόπο.

Τσακώθηκες με δικό σου άνθρωπο
Με τη μαμά μου, όταν την πιάνει «υστερία» και με παίρνει επτά φορές την ημέρα για να δει τι κάνω κι αν έβαλα ζακέτα!

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...