Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Μιχάλης Ασλάνης: Τα όνειρα που δεν πρόλαβε να πραγματοποιήσει

Ο Μιχάλης Ασλάνης σε συνέντευξή του στο παρελθόν, είχε εξομολογηθεί τους φόβους του, αλλά και τα όνειρά του.


 Αναφορικά με τα γηρατειά, τόνισε: «Είμαι γενναίος. Όταν, όμως, αρχίσω να σκέφτομαι ότι σε 10 χρόνια θα είμαι 72 και σε 20 θα γίνω 82, με πιάνει ένας τρόμος. Στα γεράματά μου πάντως, θα ήθελα να εγκατασταθώ στην Κύπρο. Αλήθεια στο λέω! Γιατί είμαι ο σχεδιαστής που έκανε τις περισσότερες επιδείξεις στην Κύπρο, με κορυφαία εκείνη που έγινε στο χώρο της Διεθνούς Εκθέσεως, στην οποία είχαν παρευρεθεί ο πρόεδρος Κληρίδης και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος. Επίσης, αν και με τους φίλους μου στάθηκα γενικά άτυχος, ευτύχησα να έχω δύο πολύ καλούς Κύπριους φίλους: Είναι η Δέσπω που ζει με την οικογένειά της στο νησί και ο Μάξιμος Μιχαηλίδης, ο οποίος δυστυχώς πέθανε πριν από λίγα χρόνια, ένας άνθρωπος εξαιρετικός, ένας οικογενειάρχης», δήλωσε στο περιοδικό DownTown Κύπρου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...