Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Ελένη Μενεγάκη: «Δε με βλέπει κανείς όταν κλαίω γιατί κλειδώνομαι στο καμαρίνι μου»

«Φυσικά και έχω κλάψει στη δουλειά αλλά κανένας δεν με έχει δει γιατί κλειδώνομαι στο καμαρίνι μου», δήλωσε σήμερα στην εκπομπή της η Ελένη Μενεγάκη.

Αφορμή γι' αυτή τη δήλωση στάθηκε η συζήτηση που είχε η παρουσιάστρια με την Κατερίνα Καινούργιου για τους άντρες κι αν την έχουν δει να κλαίει.

Η νεαρή παρουσιάστρια ανέφερε πως στους άντρες δεν αρέσει να βλέπουν μια γυναίκα να κλαίει καθώς και ότι εκείνη το αποφεύγει.

«Προτιμώ να κλάψω στους φίλους μου, στους συνεργάτες μου, στους διαδρόμους αλλά όχι σε άντρα», είπε η Κατερίνα Καινούργιου και όταν ρώτησε την παρουσιάστρια αν της έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο η Ελένη Μενεγάκη όχι μόνο δεν απέφυγε την ερώτηση αλλά έδωσε και λεπτομέρειες. Δείτε το απόσπασμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...