Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

ΚΡΙΣΤΙΝΑ ΑΓΚΙΛΕΡΑ "Δεν μου αρέσει να φοράω εσώρουχα"


English: Christina Aguilera performing during ...
 (Photo credit: Wikipedia)
Η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι δεν της αρέσει να φοράει εσώρουχα, μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή.

Ενώ έκανε την παρουσιάστρια της εκπομπής, Τσέλσι Χάντλερ (Chelsea Handler), να εμφανιστεί στον "αέρα" χωρίς παντελόνι!

Η Κριστίνα Αγκιλέρα (Christina Aguilera) είναι γνωστό ότι έχει μία μη συμβατική αίσθηση της μόδας. Μιλώντας στην Τσέλσι αποκάλυψε και ένα μυστικό της...

"Δεν μου αρέσει να φοράω εσώρουχα. Θέλω να νιώθω όσο πιο ελεύθερη γίνεται. Έτσι είμαι εγώ. Μου δίνει απίστευτη δύναμη", δήλωσε.

Η Αγκιλέρα εμφανίστηκε φορώντας μαύρο κολάν, λευκό σορτσάκι και ένα εμπριμέ τζάκετ, ενώ η παρουσιάστρια εμφανίστηκε χωρίς... παντελόνι, καθώς αυτό έθεσε ως όρο η τραγουδίστρια για να εμφανιστεί στην εκπομπή.

"Είχα παρακολουθήσει παλιότερες εκπομπές της Τσέλσι και είχα ακούσει όλα αυτά που έλεγε ότι ξεχνάω να φορέσω παντελόνια όταν βγαίνω έξω και άλλα τέτοια έξυπνα. Έτσι, όταν μου ζήτησε να έρθω, είπα εντάξει, αρκεί την εκπομπή να την κάνει χωρίς παντελόνι". 
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...