Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Άννα Κουρή: «Ήμουν πάντα αρνητική στο να κάνω παιδί»!

Η επιστροφή της με την παράσταση "Είδα το Χάρη με τα μάτια μου", η σχέση ζωής με το Χάρη Ρώμα, οι φήμες και τα ψέματα που έχουν ειπωθεί για εκείνη, οι δύσκολες περιόδοι της ζωή της, ο γάμος της, ο έρωτάς της με τον άντρα της και η επιλογή της να μην κάνει παιδί...

Η γνωστή ηθοποιός Άννα Κουρή, έπειτα από πολλά χρόνια σιωπής, μιλάει στο "ΕΓΩ! Weekly" για την άγνωστη ζωή της!

Για δεύτερη σεζόν συνεργάζεστε με το Χάρη Ρώμα στην παράσταση "Είδα το Χάρη με τα μάτια μου", που ανεβαίνει στο θέατρο Αμιράλ. Τελικά, νομίζω ότι αυτή είναι μια σχέση ζωής για εσάς...

Ναι, τόσο στο θέατρο όσο και στη ζωή μας, έχουμε πολύ έντονο "δέσιμο" μεταξύ μας. Είναι ένα έργο το οποίο μοιάζει με τις γαλλικές κομεντί, που έχουν λεπτότητα στο χιούμορ και τη συγκίνηση. Ξεκινήσαμε -όπως και στο εξωτερικό- με την περιοδεία της παράστασης και φέτος το φέραμε στην Αθήνα. Η ταύτιση του κόσμου με τους ήρωες ήταν εντυπωσιακή. Σχεδόν σε κάθε παράσταση, συμπλήρωναν φράσεις, απαντούσαν αυθόρμητα εν μέσω του έργου, περίμεναν να ακούσουν την επόμενη ατάκα, χειροκροτούσαν στη μέση της παράστασης. Δεν συμβαίνει συχνά αυτό. Η παραγωγή είναι του Πάνου Λειβαδά, ο οποίος ήρθε φέτος από την Αμερική με μια άλλη νοοτροπία, που έχει ανάγκη το θέατρο, ενώ μαζί μας είναι η Πηνελόπη Πλάκα και ο Πέτρος Μπουσουλόπουλος.
Με το Χάρη Ρώμα βρεθήκατε ουσιαστικά μετά το 1993. Η σειρά "Οι μεν και οι δεν" έχει μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη όλων μας.
Αυτό είναι αλήθεια. Κάθε φορά που προβάλλεται η σειρά, έχει μεγάλη θεαματικότητα. Ο κόσμος τη βλέπει ξανά και ξανά, σαν τις παλιές ταινίες, που ενώ ξέρεις τι θα γίνει στην επόμενη σκηνή, γελάς. Αυτό που μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση είναι ότι αρέσει σε παιδιά που ούτε καν είχαν γεννηθεί όταν προβαλλόταν η σειρά.

Σας σημάδεψε ο ρόλος της Βάνας;
Σίγουρα με σημάδεψε. Ο κόσμος που με γνώρισε μέσα από την τηλεόραση με έχει ταυτίσει με το ρόλο της Βάνας. Παρά το ότι έκανα και σε άλλες σειρές πρωταγωνιστικούς ρόλους, κρατούν στη μνήμη τους τη Βάνα Δάγκα.
Έκανε τελικά κακό, πιστεύετε, στην καριέρα σας;
Στην τηλεόραση μου έκανε κακό, γιατί μου ζητούσαν πράγματα που έμοιαζαν με αυτό το ρόλο. Επειδή δεν δεχόμουν να τα κάνω, έκανα λιγότερες σειρές απ' όσες θα μπορούσα.
Σας πολέμησαν στην πορεία σας;
Δεν με πολέμησαν, αλλά με βοήθησαν κιόλας, γιατί δεν είχα σχέσεις μαζί τους.
Δεν ήσαστε στο "σύστημα";
Όχι από άποψη, αλλά γιατί δεν είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος. Δεν κατηγορώ κανέναν. Ήμουν πάντα εκτός "κυκλώματος". Έχω πολύ λίγους φίλους ηθοποιούς ή παράγοντες. Οι περισσότεροι είναι από άλλε επαγγέλματα.
Πολλοί συνάδελφοί σας υποστηρίζουν ότι οι ηθοποιοί είναι πολύ ανταγωνιστικοί.
Έχω συνεργαστεί με ηθοποιούς που, πριν βρεθούμε, ορισμένοι με... προετοίμαζαν λέγοντας: «Θα υποφέρεις όταν δουλέψετε μαζί». Επειδή δεν έχω καθόλου ανταγωνιστική διάθεση μέσα μου, ένιωθα ασφάλεια και γινόμαστε πολύ καλοί φίλοι. Είχαμε καλή συνεργασία πάνω στη σκηνή.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...