Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

«Θα παντρευτώ αν δεχτεί κάποιος να με παντρευτεί αλλά να μένουμε χώρια»(Ποια το είπε;)

«Θα παντρευτώ αν δεχτεί κάποιος να με παντρευτεί αλλά να μένουμε χώρια», δήλωσε γνωστή ηθοποιός.
 
«Θέλω το χώρο μου, τα θέλω μου, την ζωή μου, αυτά που θέλω να τα κάνω, να τα κάνω την ώρα που θέλω. Δεν μου αρέσει το πρέπει θέλω το θέλω αλλά όταν θέλω εγώ. Θέλω να είμαι ελεύθερη και όχι καταπιεσμένη», είπε η Καίτη Φίνου όταν ρωτήθηκε σε συνέντευξή της αν σκέφτεται τον γάμο. Όσο για το αν περιμένει τον μεγάλο έρωτα στη ζωή της εξομολογήθηκε στο περιοδικό «Χάι»: «Εγώ πάντα είμαι ερωτευμένη. Κάθε μέρα είμαι ερωτευμένη. Έχω τον έρωτα μέσα μου. Βρίσκω τον τρόπο και ερωτεύομαι. Από μακριά, από κοντά νιώθω έρωτα. Δεν ξέρω όμως αν θα μπορώ να μείνω με έναν άνθρωπο. Δεν μπορώ να μείνω κάπου. Θα πάω να τον δω να κοιμηθούμε μαζί αλλά εγώ μετά θα πάω σπίτι μου». Έχει μετανιώσει που δεν έχει αποκτήσει παιδί; «Πιστεύω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή. Ίσως τελικά ο Θεός δεν μου έδωσε ένα παιδί γιατί δεν θα μπορούσα να το μεγαλώσω. Με όλα αυτά που πέρασα κι εγώ όλα αυτά τα χρόνια, θα ταλαιπωρούσα κι αυτό. Ίσως δεν ήταν για μένα κάτι εφικτό να ζήσω την μητρότητα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...