Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Η Hilton μετάνιωσε για τους gay

Δήλωσε ότι "όλοι οι gay άντρες πιθανόν έχουν AIDS"και ότι «είναι αηδιαστικοί». Σήμερα η χρυστή κληρονόμος έχει μετανιώσει πικρά στέλνοντας στην ιστοσελίδα GLAAD, η οποία πρεσβεύει την ισότητα, την εξής επιστολή:

«Όποιος με γνωρίζει καλά, ξέρει ότι πάντα ήμουν και πάντα θα είμαι υποστηρικτής της gay κοινότητας. Είμαι στενοχωρήμενη και ταυτόχρονα θυμωμένη που πλήγωσα τους gay φίλους μου, θαυμαστές και τις οικογένειες τους με τα σχόλια μου που άκουσαν σήμερα. Είχα μια προσωπική συζήτηση με ένα φίλο που είναι gay και η συζήτησή μας δεν είχε στόχο όλη τη gay κοινότητα. Αυτό θα ήταν το τελευταίο πράγμα που ήθελα να κάνω και δεν μπορώ να εκφράσω πόσο πολύ θα ήθελα να πάρω πίσω κάθε λέξη. Το HIV/AIDS μπορεί να εμφανιστεί στον καθένα, gay ή straight, σε άντρες και γυναίκες. Είναι ένα θέμα που παίρνω πολύ σοβαρά και δεν θα έπρεπε να αναφερθεί στη συζήτηση. Οι ομοφυλόφιλοι είναι οι πιο δυνατοί άνθρωποι και μου δίνουν έμπνευση. Είναι λάθος όταν κάποιοι τους κατακρίνουν και τους κάνουν επίθεση. Κανείς δεν χρειάζεται να το περάσει αυτό. Για ακόμη μια φορά, ζητώ συγνώμη από την καρδιά μου. Ελπίζω όλοι να αποδεχτούν την συγνώμη μου και να καταλάβουν ότι αυτή η συζήτηση δεν αντιπροσώπευε σε καμία περίπτωση το το ποια είμαι και το τι πιστεύω. Σας ευχαριστώ πολύ που διαθέσατε χρόνο για να διαβάσετε την επιστολή μου. Σας αγαπώ».

Πηγή: glaad.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...