Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

«Είμαι άνεργη αλλά δεν το βάζω κάτω», δηλώνει η Ρίκα Βαγιάνη που επέστρεψε από Αυστραλία

Απολαυστικά ειλικρινής σχετικά με τους λόγους που επέστρεψε οικογενειακώς από την Αυστραλία και την δυσκολία της να βρει δουλειά ήταν η Ρίκα Βαγιάνη σε εμφάνισή της σε μεσημεριανή τηλεοπτική εκπομπή.

«Έχω πάρα πολλές τηλεοπτικές προτάσεις, όλες, όμως, τις κάνω εγώ. Υπάρχει μεγάλη επιφύλαξη στα επαγγελματικά. Δύσκολοι καιρό. Το ξέρουμε όλοι. Είναι μικρή αγορά, δεν το βάζουμε όμως κάτω. Ψάχνω για δουλειά, δεν ανησυχώ όμως, θα βρω. Είμαι πολυεργαλείο, αν δεν δουλέψει κάτι σε μια εξειδίκευση, θα δουλέψει στη διπλανή. Δεν έχω άγχος, ας μη λέμε και ό,τι θέλουμε». Αυτό δήλωσε η δημοφιλής παρουσιάστρια και δημοσιογράφος στην Μεσημεριανή Μελέτη,

Προσθέτοντας -σχετικά με τους λόγους που επέστρεψε από την Αυστραλία πως: «Τα σχέδια της οικογένειας ήταν να επιστρέψουμε. Φύγαμε για κάποια χρόνια, όχι για πάντα. Και αυτό κάναμε, επιστρέψαμε. Ο σύζυγος, βέβαια, έχει κάτι 'χρωστούμενα' ακόμα στην Αυστραλία και είναι ακόμη εκεί. Επέστρεψα εγώ με το παιδί, επειδή αρχίζουν τα σχολεία. Πιο πολύ μας έλειψαν οι γονείς μας και οι κολλητοί μας».

Τέλος, όσον αφορά την τωρινή οικονομική της κατάσταση, η Ρίκα Βαγιάνη δήλωσε:«Οικονομικά τα βγάζω πέρα πολύ μαζεμένα. Θα ήταν μεγάλη υποκρισία να αρχίσω να κλαίγομαι. Υπάρχουν τα βασικά, είναι στη θέση τους. Δεν θα με ακούσεις να γκρινιάξω ποτέ. Από εκεί και πέρα, η ζωή σε προσγειώνει».

Πηγή: | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...