Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Με τι ταράχτηκε η Νάντια Μπουλέ;

Η Νάντια Μπουλέ έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό ΕΓΩ! Weekly. Μίλησε, μεταξύ άλλων, για το θέμα του γάμου και αποκάλυψε πώς αισθάνθηκε όταν παντρεύτηκαν οι περισσότερες φίλες και συμμαθήτριές της…

Η δημοσιογράφος τη ρωτά αν την αγχώνει το θέμα του γάμου και της οικογένειας, με τη Νάντια Μπουλέ να απαντά:

«Η αλήθεια είναι ότι φέτος παντρεύτηκαν πολλές φίλες και συμμαθήτριές μου. Σε μερικές περιπτώσεις ταράχτηκα, γιατί άνθρωποι με τους οποίους έχω μεγαλώσει, άλλαξαν πορεία στη ζωή τους.

Αυτό είναι ωραίο να γίνεται αβίαστα, όταν είναι κατάλληλες οι συνθήκες. Προσωπικά, δεν είμαι ακόμα έτοιμη. Άρχισα όμως μέσα από αυτά τα γεγονότα να σκέφτομαι διαφορετικά και να συνηδητοποιώ ότι μεγαλώνω και ότι σιγά σιγά αλλάζουμε.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου έντονα το γάμο, ίσως γιατί και το οικογενειακό μου περιβάλλον δεν μου το καλλιέργησε.

Το πιο βασικό για να αρχίσω να το σκέφτομαι είναι να βρεθεί ο κατάλληλος άντρας, που θα με κάνει να θελήσω να τον παντρευτώ και να κάνω οικογένεια μαζί του.

Στην Ελλάδα, είναι λίγο "κλισέ", λες και πρέπει οι γυναίκες από μια ηλικία και μετά να "αποκατασταθούμε" οπωσδήποτε». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...