Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Κατερίνα Στικούδη: Έχει φορτωμένο πρόγραμμα

Η Κατερίνα Στικούδη μίλησε σε συνέντευξη της στη «Μetro Weekend», για το λόγο που δεν συμμετείχε στο «Μες την καλή χαρά», αλλά και για την τηλεόραση γενικότερα...

-Γιατί απέρριψες το ενδεχόμενο της εμφάνισής σου στο «Μες στην καλή χαρά»;
«Ειλικρινά μου αρέσει πολύ η συγκεκριμένη εκπομπή… Απλά λόγω προγράμματος δεν γινόταν να βρίσκομαι εκεί».

-Δήλωσες σε συνέντευξή σου ότι σε ενοχλεί το ότι το σεξαπίλ και η ομορφιά σου υπερτερούν των ταλέντων σου. Έχεις βρει έναν τρόπο να το ανατρέψεις αυτό;
«Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Η απάντησή μου δεν δημοσιεύτηκε όπως την έδωσα. Η απάντησή μου ήταν: «Με ενοχλεί που το κοινό διαμορφώνει τέτοια άποψη για μένα. Βέβαια, έχω την ευθύνη κι εγώ, λόγω παλαιότερων επιλογών μου, αλλά δεν μετανιώνω για τίποτα! Επίσης, για τη διαμόρφωση αυτής της άποψης συμβάλλουν πολύ τα έντυπα και τα κανάλια! (όπως ακριβώς και αυτή η ερώτηση της δημοσιογράφου). Προτιμώ στη ζωή μου να παλεύω για κάτι παρά να μου “πασάρεται εύκολα”!»

-Η πορεία σου στο μόντελινγκ και την τηλεόραση πιστεύεις ότι σε βοήθησε ή κάνει πιο δύσκολη τη διαδρομή σου στη μουσική;
«Η πορεία μου στο μόντελινγκ ήταν σύντομη. Όσο για την τηλεόραση… μέσα από τις εμπειρίες μου έμαθα πολλά και είμαι ευγνώμων για αυτό. Ότι υπάρχει προκατάληψη γύρω μας είναι γεγονός, αλλά δεν με επηρεάζει. Μετά από τέσσερα χρόνια, νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο… Και πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένη με το πώς έχουν εξελιχθεί τα πράγματα».


Πηγή: Metro Weekend

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...