Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Η Γωγώ Μαστροκώστα μιλά για τη μάχη της με τον καρκίνο

«Η κόρη μου ήταν τριών ημερών όταν μου είπαν ότι έχω καρκίνο»! Μ’ αυτήν την τόσο συγκλονιστική δήλωση η Γωγώ Μαστροκώστα, μετά από σιωπή 15 μηνών, συγκίνησε ολόκληρη την Ελλάδα.

Μέσα από τις σελίδες του περιοδικού «Life & Style», οι αναγνώστες παρακολουθούν λέξη λέξη την περιπέτεια της Γωγώς με τον καρκίνο, τη μάχη της με τον ίδιο της το εαυτό, την εξομολόγηση μιας γυναίκας που προσπαθεί να φανεί δυνατή, όταν μέσα της τρέμει από το φόβο του θανάτου.

Διαβάστε εδώ μερικές από τις πιο προσωπικές σκέψεις που μοιράστηκε με τους αναγνώστες, στο… μίνι ημερολόγιο που κράτησε για το περιοδικό «Life & Style».

«Πώς μπορώ να πάρω μια απλή αγκαλιά το μωρό μου, χωρίς να φοβάμαι ότι θα νιώσει τη θλίψη μου; Πώς γίνεται να διώξω το φόβο μου ότι μπορεί να μην προλάβω να τη δω να μεγαλώνει; Πώς γίνεται να αδειάσω το μυαλό μου, το οποίο έχει αρχίσει να μου παίζει περίεργα παιχνίδια; Αισθανόμουν ένοχη για κάτι για το οποίο δεν ήμουν υπεύθυνη».

«Βλέπω τον Τράι, τον άνθρωπό μου, να περιμένει υπομονετικά δίπλα μου. Θεέ μου, πόσο τυχερή είμαι που έχω αυτό το πλάσμα δίπλα μου! Στέκεται πάντα εκεί, από πάνω μου, δίπλα μου, ουσιαστικά, αληθινά. Λένε ότι οι άγγελοι υπάρχουν στη γη. Το πιστεύω. Ο δικός μου άγγελος είναι αυτός».

«Είχα βαρεθεί να ακούω συνέχεια τη φράση “είσαι πολύ δυνατή εσύ, δε σε φοβόμαστε”, προφανώς για να μου δώσουν κουράγιο. Εγώ, όμως, φοβόμουν και ήθελα να φωνάξω σε όλους “ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΥΝΑΤΟΣ”. Ποτέ δεν το είπα όμως σε κανέναν. Δεν ήθελα να παραδοθώ».

«Καταλάβαινα σιγά σιγά ότι όλο αυτό ήταν μέρος της ανθρώπινης εμπειρίας και δεν ήμουν κάτι ξεχωριστό για να μη συμβεί και σε μένα. Ήμουν απλώς, ολοκληρωτικά άνθρωπος!»

«Για πρώτη φορά στη ζωή μου βρίσκω τις απαντήσεις που έψαχνα για όλα αυτά τα χρόνια της ύπαρξής μου στο δημόσιο βίο: Ακριβώς γι’ αυτή τη στιγμή. Για τη στιγμή που θα σταθώ απέναντι στον κόσμο, ξεγυμνώνοντας κάθε αδύναμο δευτερόλεπτο αυτής της περιπέτειάς μου… Με την ελπίδα ότι μέσα από εμένα, πολλές γυναίκες θα “υποψιαστούν”, θα ψαχτούν».

Και καταλήγει:

«Μόνο που γαμώτο, ξέρω καλά ότι δεν θα υπάρξει στη ζωή μου ποτέ ξανά μια ξέγνοιαστη μέρα… ΓΩΓΩ».

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι είπε για την προσωπική της περιπέτεια στην εκδήλωση για τα βραβεία «Γυναίκες της χρονιάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...