Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Ποιος είναι ο ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ που τραγουδάει τα κάλαντα;

«Εξαιτίας της λατρείας που έχω για εκείνες τις ημέρες μου είναι σχεδόν ακατανόητο να αντιληφθώ τους ανθρώπους που περνούν κατάθλιψη. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το ταξίδι μου στην Eurodisney πριν από έξι χρόνια. Χιόνιζε και όλο το σκηνικό θύμιζε παραμύθι. Ήταν μοναδικά. Έχω επίσης έντονες αναμνήσεις από την περίοδο των Χριστουγέννων. Θυμάμαι πάντα την στιγμή που η μαμά μου έβγαζε από το πατάρι το δέντρο και το στολίζαμε. Ήταν ένα κλασσικό ασημένιο έλατο.

Αισθανόμουν ότι ήταν μαγικό. Φυσικά περίμενα σαν τρελός τα δώρα. Ο μπαμπάς μου ήταν αξιωματικός στο ναυτικό. Δυο εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα μας έφερνε κάρτες, μπλε για τα αγοράκια και κόκκινες για τα κοριτσάκια. Με αυτές πηγαίναμε στον ναύσταθμο Σαλαμίνας που πραγματοποιούνταν παιδικές εκδηλώσεις και ο καθένας έπαιρνε παράλληλα το δώρο του¨» τόνισε ο Μέμος Μπεγνής στο ΕΓΩ.

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...