Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Κατερίνα Στικούδη: Θα πρέπει να κάνουμε έρωτα και να το χαιρόμαστε

Τι λέει η τραγουδίστρια για το sex tape που παραδέχθηκε ότι έκανε όταν ήταν μικρότερη 


Για τον σύντροφό της, το sex tape που παραδέχθηκε δημόσια ότι έχει γυρίσει, την απιστία και την οικογένεια που θέλει να δημιουργήσει μίλησε -μεταξύ άλλων- σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Down Town» της Κύπρου η Κατερίνα Στικούδη. 


Για το ερωτικό βίντεο που παραδέχτηκε δημόσια ότι έκανε, η Κατερίνα είπε: «Δεν ξέρω γιατί το είπα. Λες να με πότισαν τίποτα στο Mad; Ήταν εντελώς αυθόρμητο και ήμουν ειλικρινέστατη στην ερώτηση του Θέμη Γεωργαντά. Κι αν γύριζα το χρόνο πίσω, θα το έλεγα ξανά. Δεν ήταν κάτι κακό, απλά ήταν πολύ προσωπικό. Γιατί έπαθαν όλοι πανικό την επόμενη ημέρα; Δεν καταλαβαίνω. Οι περισσότεροι το έχουν κάνει, απλά δεν τολμούν να το παραδεχτούν. Αλλά δεν το είπα για να κάνω ντόρο. Ήμουν πολύ μικρή τότε. Το έκανα και το έσβησα αμέσως. Να σου πω, όμως, κάτι; Θα πρέπει να κάνουμε έρωτα και να το χαιρόμαστε, να ζούμε τη ζωή μας ελεύθερα, μακριά από taboo και ενοχές».

Για τον σύντροφό της, Βαγγέλη, και αν πιστεύει ότι είναι ο ιδανικός σύντροφος για εκείνη, δήλωσε: «Δε μου αρέσει να μιλάω για τα προσωπικά μου, δε θέλω να ματιάζω μία κατάσταση. Είμαι καλά, είμαι ευτυχισμένη, ζω κάτι πολύ όμορφο - και εγώ και ο σύντροφός μου. Με κάνει πολύ δυνατή αυτό που ζω».

Ωστόσο σε μία ενδεχόμενη πρόταση γάμου θα έλεγε... μάλλον όχι. Ο λόγος; «Είναι ακατάλληλη αυτή η περίοδος για μένα, ίσως λίγο αργότερα. Αλλά δεν ξέρω αν είμαι από τις γυναίκες που μπορούν να μπουν σε ένα γάμο. Μπορεί να μου βγει μπορεί και όχι. Το να γίνω μανούλα όμως, είναι άλλο πράγμα».

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...