Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

«Η αφορμή για να χάσω κιλά ήταν ο καθρέφτης»

Τα τελευταία της νέα, μυστικά ομορφιάς και διατροφής μοιράστηκε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Θωμαή Απέργη.


«Σαν παιδί είχα παραπανίσια κιλά, και μεγαλώνοντας, όταν πια μπήκα στην εφηβεία, σταδιακά άλλαξε η εικόνα που ήθελα να έχω για τον εαυτό μου. Η αφορμή ήταν ο καθρέφτης. Ήθελα πια να φοράω και άλλα πράγματα, ρούχα που έβλεπα να φορούν τα αδύνατα κορίτσια», δήλωσε στο περιοδικό «InStyle».

«Άρχισα να χάνω τα κιλά σταδιακά, χωρίς στόχο, και γυρίζοντας την πλάτη σε δίαιτες εξπρές τις οποίες είχα δοκιμάσει παλιά, έβαλα μία καλή διατροφή στη ζωή μου αρχικά για την υγεία μου, και μετά για την εικόνα μου», ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...