Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Βίκυ Σταυροπούλου για Γεωργούλη: Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικός μου να ναι!

Η Βίκυ Σταυροπούλου μίλησε σε γνωστό περιοδικό για έναν από τους πιο αγαπημένους της συναδέλφους.


Ο Αλέξης Γεωργούλης είναι από τους πρώτους ανθρώπους που συνάντησε στη τηλεόραση και φαίνεται πως ακόμη δεν τον έχει ξεχάσει.


«Είναι τα' αγόρι μου, είναι ο τύπος μου, είναι ο άνθρωπος που αγαπώ», απαντά στο Instyle και συνεχίζει: «Είναι ένας εκρηκτικός σούπερ συνδυασμός εξυπνάδας και ευαισθησίας, με ταλέντο, χιούμορ και μια μεγάλη αγκαλιά. Είμαι τυχερή που τον συνάντησα στην αρχή της καριέρας μου κι εύχομαι πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικός μου να είναι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...