Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ "Το διάστημα που δεν μιλάγαμε με την Γωγώ μου κόστισε πολύ"

Για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά τον πυροβολισμό της αδελφής της, από τον πρώην σύντροφός της, Αλέξανδρο Αγγλούπα μίλησε η Όλγα Φαρμάκη.

Όπως είπε μετά από αυτό απομακρύνθηκαν με την Γωγώ και αυτό της στοίχισε πάρα πολύ.
"Κατά τη διάρκεια της ανάρρωσης η Γωγώ έγινε άλλος άνθρωπος απέναντι μου. Το διάστημα που δεν μιλάγαμε μου κόστισε πολύ. Η αδελφή μου θεώρησε ότι η επιλογή μου να συνεχίσω για λίγο καιρό τη σχέση μου δεν ήταν σωστή. Τότε δεν μπορούσα να δω καθαρά και να κρίνω", δήλωσε στο "Πρώτο Θέμα".

Επιπλέον συμπλήρωσε πως ακόμα κι ένα χρόνο μετά υπάρχουν βράδια που δεν μπορεί να κοιμηθεί, ωστόσο όμως τόνισε πως έχουν αρχίσει να βρίσκουν ξανά τις ισορροπίες μεταξύ τους.

"Στην αποκατάσταση της σχέσης μας έπαιξε ρόλο το ότι χώρισα από τον πρώην σύντροφό μου. Τώρα πια είμαστε όπως πριν και αυτό με κάνει ευτυχισμένη" είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...