Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Με ζαρτιέρες εμφανίστηκε σε τηλεοπτική εκπομπή η Ελένη Φουρέιρα

Για την μουσική της, το στήθος της και την Eurovision μίλησε η Ελένη Φουρέιρα που βρέθηκε καλεσμένη στο Βράδυ.

«Δεν έχω αρνηθεί ποτέ ότι είμαι σέξι, ούτε ότι το παίζω. Το είδος της μουσικής που τραγουδάω είναι σέξι και πρέπει να το υποστηρίξω. Η κίνηση μου στη σκηνή δεν γίνεται επίτηδες». Αυτό δήλωσε χθες το βράδυ η Ελένη Φουρέιρα στο Πέτρο Κωστόπουλο.

Προσθέτοντας, σχετικά με το αν θα έκανε πλαστική για να διορθώσει το στήθος της, «Δεν θέλω, ούτε ο σύντροφος μου θέλει. Είμαι που είμαι σέξι αν βάλω και στήθος».

Αν και στην χθεσινή της εμφάνιση ήταν συνειδητά σεμνή. Ή τουλάχιστον σεμνή απέξω, αφού όπως δήλωσε χαριτολογώντας «Έχω έρθει σεμνή φέτος, εντάξει μπορεί να φοράω ζαρτιέρες από μέσα».

Κατά τα άλλα η ταλαντούχα τραγούδστρια μίλησε για την Eurovision («Θέλω πάρα πολύ να πάω στην Eurovision αλλά θέλει λεφτά και η δική μου εταιρεία δεν έχει χρήματα») και για την κόντρα της με την Στικούδη («Δεν υπήρξε θέμα, μιλήσαμε και στο τηλέφωνο τελευταία και δεν έχουμε πρόβλημα μεταξύ μας»).

Πηγή:iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...