Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Τζόυς Ευείδη: «Όλα τα χρήματα που έβγαλα πήγαν σε νοσοκομεία και μνήματα»

Για την κακή οικονομική της κατάσταση μίλησε -μεταξύ άλλων- η Τζόυς Ευείδη σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Δεν είμαι καθόλου καλά οικονομικά. Όλα τα χρήματα που έβγαλα δαπανήθηκαν στα νοσοκομεία, για τη μάνα και τον πατέρα μου. Επίσης, στο νεκροταφείο της Ν. Σμύρνης για δύο μνήματα. Εκεί τελειώσανε (...) Αυτό που θέλω είναι να μπορώ να ξοφλήσω τα χρέη μου. Τι να σου πω; Η μαμά και ο μπαμπάς μου; Αυτοί θα μου λείπουν πάντα. Μου λείπουν οι καλές οικονομικές απολαβές. Να μπορώ να ζήσω από τη δουλειά μου. Δεν είμαι σίγουρη ότι μπορεί να συμβεί αυτό». Αυτό δήλωσε η Τζόυς Ευείδη σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Λοιπόν.

Προσθέτοντας, όσον αφορά το αν έχει ζήσει την ζωή που ήθελε «Όχι. Δεν είμαι καθόλου χορτάτη. Άμα μου πουν ότι θα ψοφήσω αύριο, θα με κόψει κρύος ιδρώτας. Νομίζω ότι είναι μπροστά τα καλύτερά μου χρόνια. Τα πιο δημιουργικά μου χρόνια είναι τώρα. Δεν είναι αισιοδοξία, είναι αγωνία για επιβίωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...