Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Δείτε ποια Ελληνίδα παρουσιάστρια δηλώνει: «Έχω χτυπήσει πολλές πόρτες για δουλειά, όλες είναι κλειστές»

Με την ανεργία έχει έρθει "αντιμέτωπη" πασίγνωστη Ελληνίδα δημοσιογράφος – παρουσιάστρια η οποία, όπως δηλώνει, όσες πόρτες κι αν χτύπησε δεν βρήκε δουλειά.
Η παρουσιάστρια, μάλιστα, μαζί με τον σύζυγο και τον γιο τους απουσίαζαν για ένα χρόνο στην Αυστραλία για ένα καλύτερο μέλλον, όμως, πρόσφατα επέστρεψαν πίσω. «Από τότε που επέστρεψα έχω χτυπήσει πολλές "πόρτες". Για δουλειά. Οι περισσότερες είναι κλειστές. Έχουν λιγοστέψει δραματικά, τόσο οι θέσεις εργασίας, όσο και οι αμοιβές, αλλά και οι συνθήκες δουλειάς έχουν χειροτερέψει για όλους. Ζόρικα τα πράγματα. Δεν το παίρνω προσωπικά, μαζί με τόσους συναδέλφους, κι εγώ ζορίζομαι, φυσικό είναι», δηλώνει η Ρίκα Βαγιάνη, στο Skala Times.

Ανάμεσα σε άλλα η Ρίκα τόνισε την αηδία που της προκαλεί το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή μπήκε στη Βουλή των Ελλήνων λέγοντας: «Όταν ακούω ανθρώπους να λένε ότι η ναζιστική ακροδεξιά "μπήκε νομίμως και εκπροσωπείται στο κοινοβούλιο και χρήζει του σεβασμού μας", παθαίνω ναυτία. Κανονική ναυτία. Σωματοποιημένη. Κυριολεκτικά μου πετάγεται το φαγητό από το στομάχι. Δεν υπάρχει αρκετός εμετός στον κόσμο αυτό ώστε να με ανακουφίσει από κάτι τέτοιες δηλώσεις. Προσπαθώ να είμαι ήρεμη, αλλά σε τέτοια θέματα το χάνω λίγο. Και το χιούμορ και τα λογικά μου. Προσπαθώ όμως να επανέλθω στην λογική και τη διαλλακτικότητα- δεν είναι εποχές για να χάνεις την ψυχραιμία σου».

To μέλλον της διάσημης Ελληνίδας δημοσιογράφου είναι αβέβαιο αφού όπως είπε δεν έχει ιδέα τι θα κάνει. "Ιδέα δεν έχω τι θα κάνω όσον αφορά δουλειά. Κυνηγάω κάτι ένσημα μπας και πάρω στη σύνταξη. Αν παρουσιαστεί εργασία, βέβαια, αμέσως θα αναστείλω τη σύνταξή μου και θα δουλέψω. Δεν είμαι ακόμα έτοιμη για καφενείο και πρέφα», συμπλήρωσε η Ρίκα Βαγιάνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...