Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Van Damme: «Είχα σχέση με την Kylie Minogue όταν ήμουν παντρεμένος»!

Μια βόμβα «έσκασε» στο Χόλιγουντ, μετά τη δήλωση του Jean-Claude Van Damme ότι κατά το παρελθόν είχε σχέση με την Kylie Minogue. Η σχέση αυτή έγινε περίπου πριν από 20 χρόνια, τότε που ο ηθοποιός ήταν παντρεμένος με την Darcy LaPier!

Ο ηθοποιός, σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε στον «The Guardian», είπε «Οκ, ναι ναι ναι. Έγινε. Ήμουν στην Ταϊλάνδη, κάναμε σχέση», εξηγώντας τι συνέβη το 1994 όταν είχε πάει εκεί για τα γυρίσματα της ταινίας "Street Fighter", όπου βρισκόταν και η Kylie.

Όταν του ζητήθηκε να αποκαλύψει περισσότερα, ο Jean-Claude δήλωσε «Θα σας πω πώς θα γίνει, ρωτήστε εκείνη, θα θυμάται καλύτερα. Εγώ είμαι 51 χρονών, ξέρετε πόσο ξύλο έφαγα στην ταινία «The Expendables»; όχι, όχι. Όχι. Και ας πούμε απλά ότι έγινε, τι με αυτό; Ποιος θέλει να ξέρει;»\

Παρόλο που δε θα το παραδεχόταν τόσο άμεσα, το περιστατικό φαινόταν να το θυμάται καλά.

«Γλυκά φιλιά, υπέροχος έρωτας, θα ήταν ανώμαλο να μην κάνουμε σχέση, είναι τόσο όμορφη και την είχα μπροστά μου κάθε μέρα με αυτό το όμορφο χαμόγελό της, τόσο γοητευτικό, δεν έπαιζε σα ντίβα. Ξέρω την Ταϊλάνδη πολύ καλά και έτσι της έδειξα τη δική μου Ταϊλάνδη. Είναι μια υπέροχη γυναίκα!», σημείωσε.

Και τώρα όλοι περιμένουν την απάντηση της Minogue
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...