Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Μαρία Κορινθίου: «Κάνουν πόλεμο στη Σίσσυ Χρηστίδου»

Η Μαρία Κορινθίου ήταν η καλεσμένη της Σταματίνας Τσιμτσιλή στην εκπομπή «FTHISTV» και μίλησε όχι μόνο για τη σχέση της με τον Γιάννη Αϊβάζη και τον φημολογούμενο χωρισμό τους, αλλά και την κριτική που δέχτηκε η καλή της φίλη, Σίσσυ Χρηστίδου για το σώμα της.

Η ηθοποιός για ακόμα μία φορά διέψευσε τις φήμες που τη θέλουν να είναι ένα βήμα πριν τον χωρισμό με τον σύζυγό της, Γιάννη Αϊβάζη, ενώ τόνισε πως θα αντιδράσει πιο έντονα όταν τα δημοσιεύματα επηρεάσουν την καθημερινότητα της κόρης τους, Ισμήνης.

«Δεν ασχολούμαι τόσο επειδή ακόμα το παιδί δεν καταλαβαίνει και ως εκ τούτου είναι προστατευμένο. Όταν το παιδί, όμως, πηγαίνει στο σχολείο, δεν θα είναι προστατευμένο και θα έχει κάποια αντίληψη των πραγμάτων. Αν φτάσει στα αυτιά του κάτι, τότε θα αγριέψω. Τώρα είμαι εντάξει, αλλά μέχρι εκεί που δεν επηρεάζεται το παιδί μου. Όταν το επηρεάσει, θα πράξω κι εγώ αναλόγως».

Αναφέρθηκε επίσης και στην κριτική που έχει δεχτεί τον τελευταίο καιρό η φίλη της, Σίσσυ Χρηστίδου για τα κιλά της: «Θεωρώ πως αυτό που γίνεται είναι απερίγραπτα άσχημο. Θίγει όλες τις γυναίκες. Θα μπορούσαν να ανεβάσουν φωτογραφίες ως έχουν, αλλά οι λεζάντες, οι τίτλοι και όλα τα κείμενα θεωρώ πως ήταν προσβλητικά. Θεωρώ πως κάνουν πόλεμο στη Σίσσυ, έχουν κολλήσει συγκεκριμένα μαζί της. Είναι κάτι που σαφέστατα δεν μου αρέσει. Είναι φίλη μου και με ενοχλεί».

Μίλησε, όμως, και για τα σχόλια που δέχεται η ίδια για την εμφάνισή της: «Εμένα δεν μου αρέσει να με πολεμάνε και να με εκθέτουν. Δεν έχω πρόβλημα να βγω και να πω ό,τι είναι να πω. Αν με πολεμάς για να πουλήσεις έντυπα και να βγάλεις χρήματα, θα πολεμήσω για να αμυνθώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...