Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Μάριος Φραγκούλης: «Σκέφτομαι σοβαρά να υιοθετήσω ένα παιδί»

Πρόθυμος να υιοθετήσει ένα παιδί δηλώνει ο Μάριος Φραγκούλης, αποκαλύπτοντας πως ο ίδιος ήταν υιοθετημένος.

«Έχω ανάγκη ένα παιδί, θα ήθελα πάρα πολύ ένα παιδί… Πριν λίγα χρόνια η σύντροφός μου ήταν έγκυος, αλλά δεν τα καταφέραμε τελικά. Πιστεύω στη δύναμη πατέρα και παιδιού», αναφέρει ο γνωστός καλλιτέχνης στο περιοδικό «Εγώ Weekly»

Επισημαίνοντας ότι ο ίδιος ήταν υιοθετημένο παιδί ο Μάριος Φραγκούλης εξομολογείται: «το ήξερα από τεσσάρων χρονών που ήρθα από την Αφρική. Οι γονείς μου μου είπαν “θα μείνεις στη θεία Λούλα”. Δεν την ήξερα καθόλου. Για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα δεν μπορούσα να επικοινωνήσω εύκολα με κανέναν. Υπήρξα, όμως, πολύ τυχερός, γιατί έπεσα στα χέρια δύο ανθρώπων που μ’ αγάπησαν πραγματικά - ίσως περισσότερο και από δικό τους παιδί».

«Σκέφτομαι σοβαρά να υιοθετήσω ένα παιδί, το θέλω πάρα πολύ. Βέβαια, είναι μια απόφαση που δεν είναι αστεία, ούτε μπορείς να υιοθετήσεις ένα παιδί επειδή είναι μεγάλη επιθυμία σου. Πρέπει να αλλάξεις όλη σου τη ζωή, να ξέρεις ότι μπορείς να αφοσιωθείς ολοκληρωτικά», λέει ο καλλιτέχνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...