Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Αλέξης Γεωργούλης: «Ναι, είχα δει ερωτικά τη Νία Βαρντάλος»


Ο Αλέξης Γεωργούλης, καλεσμένος στην εκπομπή «Πρωινό Mou» το πρωί της Τετάρτης, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην προσωπική του ζωή και την ερωτική έλξη που αισθάνθηκε όταν συνεργάστηκε με τη Νία Βαρντάλος.

Ο ηθοποιός παραδέχθηκε ότι έχει πονέσει μετά από χωρισμούς και ακόμη πως έχει φάει «χυλόπιτες», παρά το γεγονός ότι θεωρείται ένας ιδιαίτερα σέξι άνδρας: «Δεν είναι η εμφάνιση που θα σε κάνει αγαπητό ή μισητό. Είναι η όλη ενέργεια που φέρεις. Αν η ενέργειά σου δεν ταιριάζει με τον άλλον, ε, θα φας χυλόπιτα» δήλωσε και συνέχισε αναφερόμενος στο πώς συμπεριφέρεται ο ίδιος στις σχέσεις του: «Όταν είμαι σε μία σχέση είμαι πιστός», τονίζοντας παράλληλα πως το φλερτ δεν παύει να του αρέσει: «Αυτό το είχα πριν γίνω ο... Γεωργούλης. Δηλαδή μου αρέσει το παιχνίδι και το φλερτ. Όταν έγινα αναγνωρίσιμος, αυτό έγινε λίγο παρεξηγήσιμο. Από την άλλη είναι μια ένδειξη “ζωής” σε μια σχέση. Εγώ πάντως, όταν είμαι σε σχέση, αισθάνομαι ότι με έχει μία γυναίκα. Αν δεν το καταλαβαίνει εκείνη, τι να πω... Στις σχέσεις μου είμαι σταθερός, στη ζωή μου δεν είμαι».

Τέλος, ο Αλέξης παραδέχτηκε πως συνήθως υπάρχει έλξη με τις συμπρωταγωνίστριές του στις ερωτικές σκηνές: «Αυτό είναι πρόβλημα! Και να μη σου αρέσει η άλλη, καθώς μπαίνεις στη διαδικασία, αφήνεις το εγώ σου λίγο στην άκρη και δεν σκέφτεσαι, για παράδειγμα, ποια θα ήθελες εσύ να έχεις για κοπέλα. Μπαίνεις στον ρόλο και, επειδή το λέει το σενάριο, αισθάνεσαι έλξη». Συγκεκριμένα, για τη συνεργασία του με τη Νία Βαρντάλος, με την οποία είχε συμπρωταγωνιστήσει στην ταινία «Έρωτας Αλά Ελληνικά» το 2009, πρόσθεσε: «Ναι! Την έχω δει ερωτικά. Δεν είχε συμβεί τίποτα μεταξύ μας, αλλά την είδα ερωτικά. Τις περισσότερες φορές δηλώνουμε εμείς οι ηθοποιοί πως δεν υπάρχει έλξη στη δουλειά, για να μην αισθάνεται ανασφάλεια ο/η σύντροφος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...