Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

«Δεν πάθανε κάτι που τους έδινα ναρκωτικά στα 16 τους», είπε για τα παιδιά της η πρώην του Ρον Γουντ


Την αποκάλυψη που έκανε στην αυτοβιογραφία της -για το ότι πρόσφερε ναρκωτικά στα παιδιά της όταν ήταν στην εφηβεία τους- προσπάθησε να υπερασπιστεί η Τζο Γουντ. Και μάλιστα με τον πλέον λάθος τρόπο.

«Το ξέρω ότι θα μπορούσε να είχε λειτουργήσει αντίστροφα όλο το θέμα. Ήμουν πολύ τυχερή. Απλά θεώρησα ότι ήταν καλύτερο να τους τα δώσω εγώ, παρά να βγουν και να τα ψάχνουν στους δρόμους». Αυτό δήλωσε η Τζο Γουντ, πρώην σύζυγος του Ρόνι Γουντ των Rolling Stones, στην εκπομπή του Άλαν Τίτσμαρς.

Προσθέτοντας πως «Είχα και έχω μια πολύ ανοιχτή σχέση με όλα τα παιδιά μου. Με τον τρόπο αυτό μπορούσα να τα τσεκάρω ανά πάσα στιγμή, αφού ότι έκαναν το έκαναν εντός σπιτιού. Δεν είχαν λόγο να μου κρύβονται».

Όσον αφορά για το αν συνειδητοποιεί ότι κάλλιστα θα μπορούσε να σκοτώσει τα παιδιά της, η Τζο επισημαίνει πως «Δεν τα σκότωσα. Παρόλο που μεγάλωσαν μέσα σε ένα extreme περιβάλλον, έχουν βγει εξαιρετικά προσγειωμένα».



Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...