Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Πωλήτρια σε φαρμακείο δούλευε λόγω κρίσης η Μαρία Σινιώρη


Για το επαγγελματικό αδιέξοδο στο οποίο βρέθηκε τα τελευταία χρόνια μίλησε η Μαρία Σινιώρη σε τηλεοπτική εκπομπή.

«Δυο χρόνια είμαι σε οικονομικό αδιέξοδο. Η καθημερινότητά μου μέχρι να βρω δουλειά ήταν δύσκολη. Είχα αγωνιά και βοηθούσα λίγο την αδελφή μου στο φαρμακείο που έχει. Έκανα κανονικά την πωλήτρια. Έμαθα κάτι καινούργιο. Ευτυχώς πλέον βρήκα δουλειά και τώρα είμαι πολύ καλύτερα από ότι ήμουν πριν».Αυτό δήλωσε το κορίτσι του καιρού του Alter, Μαρία Σινιώρη, στην κάμερα της Μεσημεριανής Μελέτης.

Προσθέτοντας πως «Εγώ τον καιρό δεν τον αφήνω. Γιατί τον αγαπάω και με αγαπάει. Θα συνεχίσω να τον λέω». Και ευχόμενη «Να έρθει η άνοιξη στα επαγγελματικά. Όχι μόνο για μένα, αλλά για όλους μας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...