Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ Απολαμβάνει την πίτσα λίγο πριν τη γέννα!

Ουκ ολίγες φορές σε συνεντεύξεις της η Καλομοίρα έχει παραδεχθεί ότι της  έχει "ανοίξει" η όρεξη λόγω εγκυμοσύνης και δεν μπορεί να πει "όχι" στο φαγητό.

Λίγο καιρό πριν φέρει στο κόσμο τα δίδυμα της, απολαμβάνει δίχως ενοχές τα αγαπημένα της φαγητά και γλυκά!

Απόγευμα Παρασκευής μάλιστα ανέβασε φωτογραφίες στο προσωπικό της σάιτ, όπου την βλέπουμε να τρώει πίτσα. Μάλιστα δεν παρέλειψε μαζί με τις φωτογραφίες να στείλει και το δικό της μήνυμα γράφοντας: «Δεν αποτελεί έκπληξη ότι μου αρέσει το φαγητό και ειδικά η πίτσα! 
Είναι κι αυτό ένα από τα στοιχεία της εγκυμοσύνης. Κάποιες τροφές μου προκαλούν καούρες και μ' ενοχλούν όποτε τις αποφεύγω. 

Ευτυχώς, αυτό δεν συμβαίνει με την πίτσα! Τώρα τρώω την "Ξένια πίτσα", την έχω ονομάσει έτσι γιατί την έφτιαξε η θεία μου, η Ξένια Σαράντη. Είναι μια πίτσα με τυρί φέτα και σπανάκι. Π- Ε- Ν- Τ- Α- Ν- Ο- Σ- Τ- Ι- Μ- Η! Και είναι ιδανική για εμένα διότι δεν έχει σάλτσα ντομάτας. Ένα όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Ευχαριστώ θεία!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...