Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΣΟΦΙΑ ΠΑΘΕΚΑ Σοκαριστική δήλωση: "Ο πατέρας μου πέθανε στα χέρια μου"

Συγκλονιστική είναι η εξομολόγηση της γνωστής γυμνάστριας Σοφίας Παθέκα, σε εφημερίδα, λίγες ημέρες μετά τον άδικο χαμό του πολυαγαπημένου της πατέρα.

Περιγράφει με γλαφυρό τρόπο τις τελευταίες στιγμές που έζησε μαζί του, λίγο πριν φύγει από τη ζωή, νικημένος από τον καρκίνο.

Η Σοφία Παθέκα μιλώντας στην «Espresso» περιέγραψε λεπτό προς λεπτό τις τελευταίες στιγμές του πατέρα της, ο οποίος πέθανε στην αγκαλιά της:

«Είναι η πιο συνταρακτική στιγμή στη ζωή ενός παιδιού, όταν έρχεται η στιγμή ν΄αποχαιρετήσει για πάντα τον γονιό του. Έτυχε να είμαι μπροστά τη στιγμή που άφησε την τελευταία του ανάσα και αυτή είναι μια εικόνα που θα κουβαλάω σε όλη μου τη ζωή. Ο μπαμπάς μου, έφυγε στην αγκαλιά μου και στα χέρια της μητέρας μου. Παρακολουθούσαμε τις τελευταίες του στιγμές σαν θεατρική παράσταση. Βλέπαμε το οξυγόνο να κατεβαίνει καλπάζοντας και την ανάσα του να στερεύει. Το τέλος είχε φτάσει και είχε περάσει πλέον στα χέρια του θεού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...