Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Ο άγνωστος 34χρονος γιος του Γιάννη Μποσταντζόγλου!

Καλεσμένοι στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου ήταν το απόγευμα της Τρίτης 6 Νοεμβρίου η Δήμητρα Παπαδήμα και ο Γιάννης Μποστατζόγλου. 

Οι δύο ηθοποιοί μίλησαν για την σχέση τους που μετρά πάνω από...
20 χρόνια αλλά και την απόφασή τους να μένουν σε διαφορετικά σπίτια.
«Είναι φοβερός γκρινιάρης και φωνακλάς», λέει η Δήμητρα Παπαδήμα για τον Γιάννη Μποστατζόγλου, ενώ ο ηθοποιός συμπληρώνει «Εγώ αντέχω την Δήμητρα, όχι εκείνη εμένα». Η Δήμητρα Παπαδήμα μίλησε γι’ αυτά που την ενοχλούν στον Γιάννη. «Μαλώνουμε γιατί δεν βγάζει τα παπούτσια του όταν μπαίνει στο σπίτι. Έρχεται στο σπίτι μου και περνάμε τη μέρα μαζί. Μετά ο καθένας πηγαίνει στο σπίτι του, στη φωλιά του. Εγώ μένω με την 17χρονη κόρη μας. Δεν θέλω αγκαλιές μέσα στο βράδυ, θέλω να κοιμάμαι. Είμαστε και οι δύο μοναχικοί. Μεταξύ μας υπάρχει ένας ερωτισμός αξεπέραστος. Είναι καρμική η σχέση μας, υπάρχει μεταξύ μας κάτι ιδιαίτερο. Ερωτικά με ελκύει πάντα ο Γιάννης.
Ο ηθοποιός αποκάλυψε για πρώτη φορά πως έχει έναν ακόμα γιο: « Έχω ένα γιο που είναι 34 ετών και είναι στην αεροπορία. Σκέφτεται να φύγει για ένα διάστημα στο εξωτερικό για δουλειά, να δει πως είναι εκεί». Το ζευγάρι μίλησε για το πώς διαχειρίζεται τη σχέση με την 17 κόρη τους, Μαρία- Θαλασσινή: «Τα παιδιά σήμερα δεν ελέγχονται, δεν μπορώ να δώσω συμβουλές στην κόρη μου. Προχθές μας είπε ότι όταν βγαίνει με τους φίλους της πίνει ένα ποτήρι κρασί. Πώς να της το απαγορεύσουμε; Την κόρη μας την έχουμε υπό στενή παρακολούθηση, συζητάμε την ημέρα της και λέμε για τα προβλήματά της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...