Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Σωκράτης Αλαφούζος: «Θα ξαναπαντρευόμουν και δεύτερη φορά»



Για το χωρισμό του από την Άριελ Κωνσταντινίδη, για τα λάθη που έχει κάνει στη ζωή του, αλλά και για το αν θα έλεγε ναι σε ένα δεύτερο γάμο, μίλησε ο Σωκράτης Αλαφούζος. O ηθοποιός, δήλωσε πως θα ξαναπαντρευτόταν και δεύτερη φορά, αλλά υπό τις κατάλληλες προϋποθέσεις:

«Θα ξαναπαντρευόμουν και δεύτερη φορά, αλλά αυτή τη φορά ελπίζω πιο συνειδητά, και όχι με την ανασφάλεια του να παντρευτώ και να κάνω ένα παιδί. Αν έρθει ένας άνθρωπος στη ζωή μου, που πραγματικά θέλω και νομίζω ότι είναι ο σύντροφος μου, μοιράζομαι πράγματα μ΄αυτόν, είναι πάρα πολύ όμορφο! Από μικρό παιδί, το όνειρο μου ήταν να έχω μια σύντροφο, ένα σπίτι, οικογένεια και παιδιά. Αλλά μόνο αυτό δεν κάνω στη ζωή μου. Άρα κάτι κάνω και δεν το φέρνω αυτό στη ζωή μου!»

Αυτή την περίοδο, δηλώνει «ελεύθερος», ενώ δεν διστάζει ν΄αναλάβει και τις ευθύνες του για το χωρισμό του από την Άριελ Κωνσταντινίδη:

«Η μόνη ευθύνη που πρέπει να πάρεις είναι ότι εσύ επέλεξες αυτόν τον άνθρωπο. Ό,τι και αν πάθεις από αυτή τη σχέση, είναι επιλογή δική σου. Ακόμα και αν αλλάξεις, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να φέρεις άλλους ανθρώπους στη ζωή σου».

Πρόσθεσε δε, πως «δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε με τους ανθρώπους. Απλά κάποια στιγμή, δεν ταιριάζουν οι δρόμοι μας. Είσαι αλλού και είναι αλλού, παρόλο που είστε μαζί!»

Σημειώνοντας όλο νόημα, πως «κανένας πέρα από τον εαυτό σου, δεν μπορεί να κάνει κακό στη σχέση σου!»

Κάντε κλικ και δείτε στο video το σχετικό απόσπασμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...