Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Ελένη Φουρέιρα: «Ναι, έχω δεσμό. Είμαι πολύ καλά!»



Το ότι η Ελένη Φουρέιρα είναι ερωτευμένη ξανά, σας το είχαμε ξαναγράψει.

Πλέον όμως, η τραγουδίστρια δεν διστάζει να το ομολογήσει:

«Και στη ζωή μου την προσωπική είμαι πολύ καλά! Έχω δεσμό!» παραδέχεται η Ελένη, χωρίς ωστόσο να μας πει περισσότερες λεπτομέρειες.

Στη συνέχεια, ομολογεί πως της αρέσει να την αποκαλούν sexy:

«Δεν είναι βαρετό να μου λένε ότι είμαι sexy. Είναι πολύ όμορφο!»

Τέλος, μίλησε και για τη συνεργασία της με Ρέμο-Ρόκκο, λέγοντας:

«Δεν είναι βαρετό να μου λένε ότι είμαι sexy. Είναι πολύ όμορφο!»

Κάντε κλικ και δείτε τι δήλωσε η ερωτοχτυπημένη τραγουδίστρια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...