Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ Γιατί δεν έχει κάνει οικογένεια

Για το θέμα της οικογένειας και της μητρότητας μίλησε μεταξύ άλλων στο Hello η Ιωάννα Παππά η οποία εξηγεί γιατί μέχρι σλημερα δεν έχει κάνει το μεγάλο βήμα.

"Αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο ζωής και με το πώς έχεις επιλέξει να κινηθείς.
Όταν προκύπτει και ως ανάγκη, αλλά και μέσα από την πραγματική συνθήκη της ζωής σου, γίνεται πολύ φυσιολογικά. 

Εμένα, μέχρι στιγμής, δεν μου έχει τύχει να οδηγηθώ σε κάτι αντίστοιχο και επειδή δουλεύω πολύ, αλλά και επειδή από μικρή δεν ήμουν από τις γυναίκες που είχαν έντονο το όνειρο της οικογένειας.
Αυτό δεν σημαίνει πως το αποκλείω, γιατί, όσο είσαι ζωντανός, μπορεί να σου συμβεί το οτιδήποτε" είπε χαρακτηριστικά.

Όσο για το θέμα του γάμου ξεκαθάρισε ότι "προσωπικά, στον γάμο δεν πιστεύω.
Μπορεί να έκανα και παιδί εκτός γάμου. 

Είναι περισσότερο κοινωνικό το θέμα.
Αν γινόμουν μητέρα, πιστεύω ότι θα έμπαινα εύκολα στην καινούργια συνθήκη.
Είμαι προσαρμοστικός άνθρωπος και, όταν αναλαμβάνω ευθύνες, θέλω να είμαι εκεί 100%".

1 σχόλιο:

  1. ΠΟΛΛΥ ΚΑΛΗ Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΙΩΑΝΝΑΣ.Ο ΓΑΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΟΣ,ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΙΩΑΝΝΑΜΟΥ Κ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ Κ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΝΙΚΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...