Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

"Εδώ που είμαι το χρωστάω στη Φαίη Σκορδά και στον Γιώργο Λιάγκα"

Η αναγγελία της αποχώρησής του έπειτα από μια καθ’ όλα επιτυχημένη χρονιά στο τιμ της εκπομπής «Πρωινό mou» στην αρχή δημιούργησε αρκετές απορίες, αλλά πολύ σύντομα όλα ξεκαθάρισαν.

Ο Τάσος Θεοδώρου αναχώρησε για άλλες πολιτείες και συγκεκριμένα για την Κύπρο, όπου πέρασε το καλοκαίρι παρουσιάζοντας την επίσης πετυχημένη πρωινή εκπομπή «Gia mpanaki», η οποία συνεχίζεται ακόμη.

Στο μεταξύ, έχει ήδη ξεκινήσει μαθήματα χορού, αφού το φθινοπωρινό πρόγραμμά του περιλαμβάνει χορό επί πίστας, για φιλανθρωπικό σκοπό φυσικά. Οσο για τα χειμερινά σχέδιά του;

Προς το παρόν, κρατάει κλειστά τα χαρτιά του, το σίγουρο πάντως είναι ότι θα έχουν ως... σκηνικό την Κύπρο, αφού η απόφασή του να μετακομίσει στο αγαπημένο του νησί είναι οριστική και αμετάκλητη.

Πώς έφτασε όμως σε αυτήν την απόφαση; Πόσο εύκολο ήταν να εγκαταλείψει ένα άκρως επιτυχημένο τιμ και μια εκπομπή που έχει ήδη γίνει... καθεστώς στην ελληνική τηλεόραση και να αναζητήσει νέες περιπέτειες; Τι είπαν η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας, όταν τους ενημέρωσε για την απόφασή του; Τι του λείπει περισσότερο από την Ελλάδα και τι αγαπάει στο νέο σπίτι του; Αυτά και άλλα πολλά στην πρώτη του συνέντευξη μετά τη μετακόμισή του στην Κύπρο... 
- Σε τι φάση σε πετυχαίνουμε αυτήν την περίοδο;Με πετυχαίνετε σε μια απίστευτα δημιουργική φάση της ζωής μου! Το «Gia mpanaki», η εκπομπή που παρουσιάζουμε με τον Βαγγέλη Ευαγγέλου και την Αντρη Καραντώνη, είναι ακόμη στον αέρα και ξεκίνησα ήδη πρόβες για το «Dancing for you», όπου θα χορέψω! Μπορεί να πέρασα όλο το καλοκαίρι στο στούντιο, αλλά δεν μου κακοφάνηκε. Αντίθετα, πέρασα πολύ όμορφα, έκανα καινούργιους φίλους, γνώρισα καλύτερα την Κύπρο και, τέλος, μέτρησα τους πραγματικούς φίλους από την Ελλάδα που με στήριξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Μας τίμησαν και μας εμπιστεύθηκαν πολλά πρόσωπα από την ελληνική showbiz και αυτό είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ.

- Πώς αποφάσισες να μείνεις στην Κύπρο; Ηταν μια δύσκολη απόφαση. Υπήρξαν βράδια που δεν μπορούσα να κοιμηθώ από το άγχος μου. Επρεπε να αφήσω την οικογένειά μου, τους φίλους μου, το σπίτι μου, τις συνήθειές μου και φυσικά το «Πρωινό mou». Οταν λοιπόν ζύγισα τα υπέρ και τα κατά, ο πρώτος άνθρωπος που έμαθε για την απόφασή μου ήταν η Φαίη Σκορδά. Ειλικρινά, πρώτα μίλησα στη Φαίη και μετά επικοινώνησα με την οικογένειά μου! Η ζωή είναι ένα ρίσκο και δεν φοβάμαι να ρισκάρω. Δεν σου κρύβω όμως ότι μου λείπουν πολλά πράγματα από την Αθήνα, γιατί εκεί ήταν το σπίτι μου για οκτώ ολόκληρα χρόνια. Τώρα, προσπαθώ να προσαρμοστώ στην Κύπρο, κάτι που είναι αρκετά εύκολο, γιατί οι άνθρωποι εδώ με δέχθηκαν με αγάπη και δεν με έκαναν λεπτό να νιώσω ξένος.

- Η Φαίη και ο Γιώργος σε στήριξαν όταν πήρες την απόφαση;Η Φαίη, όπως σας είπα, ήταν η πρώτη που το έμαθε. Είχε βγει μάλιστα στην πρεμιέρα της εκπομπής και μου έκανε έκπληξη, όπως επίσης και ο Γιώργος. Ο,τι και να πω γι’ αυτούς τους ανθρώπους είναι λίγο. Με στήριξαν όσο κανείς, με πήραν στην ομάδα του «Πρωινό mou», μου έδωσαν πολύ χώρο, κάτι που δεν συμβαίνει συχνά στην τηλεόραση, και με εμπιστεύθηκαν. Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όσα έκαναν για μένα και πάντα θα έχουν μια μεγάλη θέση μέσα στην καρδιά μου. Αν δεν ήταν η Φαίη και ο Γιώργος, εγώ δεν θα βρισκόμουν τώρα στην Κύπρο. Τα δύο χρόνια που πέρασα στο «Πρωινό mou» ήταν τα καλύτερα που έχω ζήσει στα οκτώ χρόνια που εργάζομαι στην Αθήνα. Μου έμαθαν πολλά, ήταν πάντα δίπλα μου στα δύσκολα και τα εύκολα και πάντα είχαν λύσεις σε όλα τα προβλήματα, επαγγελματικά ή προσωπικά. Η πόρτα του σπιτιού τους ήταν πάντα ανοιχτή για όλους μας και αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Και αυτά που λέω τα εννοώ. Δεν γλείφω κανέναν και δεν λέω καλά λόγια μόνο για να τα πω. Με τη Σάσα (Σταμάτη) δίπλα μου έχω μάθει να μη μασάω τα λόγια μου, όποιες κι αν είναι οι συνέπειες.

- Τι σε συμβούλευσαν;Η Φαίη μου είπε ότι θέλει να είμαι ευτυχισμένος και πως θα είναι πάντα δίπλα μου. Ξέρετε, μέσα από το «Πρωινό mou» γίναμε οικογένεια. Δεν ήμασταν απλώς συνεργάτες και ίσως αυτό να ήταν τελικά το μυστικό. Εκτός βεβαίως από το τεράστιο ταλέντο του Γιώργου και της Φαίης. Ο κόσμος έβλεπε την εκπομπή για τη φοβερή χημεία τους, τον χαρακτήρα τους και τον επαγγελματισμό τους. Είναι καταπληκτικοί άνθρωποι και είμαι φοβερά υπερήφανος που δούλεψα μαζί τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...