Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος της Ελισάβετ Κωνσταντινίδου;

Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου που πρωταγωνιστεί στην παράσταση "Ο παππούς έχει πίεση", μιλάει στο "7 ΜέρεςTV" και την Έφη Τσαμπάζη.

Ως έφηβη φοβόσασταν κάτι όπως η κοπέλα που υποδύεστε στην παράσταση;

Όχι, ποτέ. Σαφώς έχω κι εγώ τις φοβίες μου όπως όλοι οι άνθρωποι, αλλά όχι όπως η συγκεκριμένη κοπέλα. Δεν υπήρξα ποτέ φοβισμένος άνθρωπος. Μάλλον επαναστατικός τύπος ήμουν, αν κρίνει κανείς ότι πάντοτε πήγαινα κόντρα στο ρεύμα. Αυτό, βέβαια, καμιά φορά δείχνει ότι μέσα σου κρύβεις μεγαλύτερο φόβο. Τι να πω...

Τι φοβία έχετε;

"Φοβάμαι για το τι θα συμβεί με αυτήν την κατάσταση που βιώνουμε. Φοβάμαι μήπως χάσουμε την ασφάλειά μας, μη χάσω τους δικούς μου ανθρώπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...