Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Η Νικολούλη για τον Άλεξ, τη βόμβα στο αμάξι της και το διαζύγιο μετά από 22 χρόνια

Στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου φιλοξενήθηκε η Αγγελική Νικολούλη με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου της με τίτλο «Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου», και μίλησε μεταξύ άλλων, για τις απειλές που έχει δεχτεί, το διαζύγιο της, αλλά και την πολύκροτη υπόθεση του μικρού Άλεξ.

Αναφερόμενη στον κίνδυνο στον οποίο έχει εκτεθεί πολλές φορές μέσα από τις υποθέσεις που ερευνούσε, είπε: «Είχα διάφορα περιστατικά. Δεν είχα φόβο. Αν έμπαινα και έβγαινα από το σπίτι μου με τον φόβο δεν θα μπορούσα να λειτουργήσω σαν ρεπόρτερ».

Παράλληλα, αναφέρθηκε και σε συγκεκριμένα περιστατικά που αντιμετώπισε: «Έχει τύχει μια φορά που έφευγα από το ΣΚΑΪ να έρθει μπροστά μου εν ψυχρώ στο αντίθετο ρεύμα μια μηχανή. Έκανα όπισθεν και εξαφανίστηκα ενώ παράλληλα ειδοποίησα την αστυνομία και τον εντόπισαν λίγο πιο κάτω. Και όταν είχα ασφάλεια ένα φεγγάρι ήταν τότε που μου άφησαν βόμβα στο αυτοκίνητο και με απείλησαν με το πιστόλι και είπα πως πρέπει να βρω ένα τρόπο να προστατέψω τον εαυτό μου».

Μιλώντας για το διαζύγιο με τον πρώην σύζυγό της, Γιάννη Μοσούλη, πριν από 3 χρόνια και μετά από 22 χρόνια γάμου, δήλωσε: «Ήταν ένας γάμος που στηρίχτηκε στην αγάπη. Δεν υπήρχε άλλη λύση. Είμαι μόνη μου. Μ' αρέσει και η μοναξιά μου ώρες ώρες. Ξαναβρήκα εμένα. Φρόντισα η μοναξιά να γίνει παραγωγική»

Τέλος, αναφερόμενη σε διάφορες υποθέσεις που έχει αναλάβει μέσα από την εκπομπή της, στάθηκε σε αυτή του μικρού Άλεξ από τη Βέροια, αποκαλύπτοντας τον τρόπο με τον οποίο εξιχνίασε την υπόθεση: «Πήγα στο σχολείο για να δω το μαθητικό του περιβάλλον καλωδιωμένη και είδα τη φονική παρέα. Παιδάκια 11-12 χρόνων. Τα αιφνιδίασα. Ένιωσα ότι κάτι δεν πάει καλά, ειδικά με το Ελληνόπουλο. Τον ρώτησα εάν τον είδε τον Άλεξ και παρόλο που είπε "όχι",αποδείχτηκε ότι και τον είδαν και μάλωσαν μαζί του. Και μου είπε "πιστεύω ότι τον πήραν τον χτύπησαν και τον εξαφάνισαν". Τότε κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά με τα παιδιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...