Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Μενεγάκη: «Ακόμα δεν έχω ξεπεράσει τον χωρισμό»

«Ακόμα δεν αισθάνομαι έτοιμη να βγω μπροστά στις κάμερες, να παραλάβω βραβείο, να αρχίσουν να σχολιάζουν για είκοσι ακόμα μέρες. Είναι ακόμα πολύ πρόσφατο το προσωπικό μου ζήτημα, στο οποίο δεν θέλω άλλο να επεκταθώ».

Με τα λόγια αυτά δικαιολόγησε η Ελένη Μενεγάκη την απουσία της από τα βραβεία του «TV Έθνους», στα οποία αναδείχθηκε ως κορυφαία παρουσιάστρια αλλά δεν πήγε, με αποτέλεσμα να παραλάβει το βραβείο της (και να το πάρει σπίτι του) ο... Ηλίας Ψινάκης.

Η Ελένη Μενεγάκη ξεκίνησε από τα τηλεοπτικά βραβεία την σημερινή εκπομπή της και αμέσως ζήτησε συγγνώμη για την απουσία της, πρωτίστως από τον Αντώνη Πρέκα που χαρακτήρισε «φίλο» της. «Δεν μπορούσα, δεν είχα τις αντοχές», ξαναείπε.

Αναλυτικά, η Ελένη Μενεγάκη είπε στην έναρξη του σημερινού «καφέ» της: «Πήρα τη δύσκολη απόφαση να μην πάω, για έναν κυρίως λόγο: στην είσοδο θα υπάρχουν δημοσιογράφοι και κανάλια και κόσμος που θα μπορούσαν να με φέρουν σε πολύ δύσκολη θέση. Έχω αποφασίσει μετά το προσωπικό γνωστό μου θέμα να απέχω από παντού. Όπως βλέπετε, δεν δίνω συνεντεύξεις, δεν εμφανίζομαι πουθενά».

Βέβαια, αμέσως η παρουσιάστρια έσπευσε να διευκρινίσει: «Όχι βέβαια ότι δεν θα το κάνω κάποια στιγμή. Η ζωή συνεχίζεται, εγώ είμαι εδώ και κάθε μέρα είμαι και καλύτερα». Ωστόσο αμέσως πρόσθεσε: «Δεν ξέρω αν είμαι ακόμα έτοιμη είτε να συγκρατηθώ είτε να μη στεναχωρηθώ και να με δω να παίζω είκοσι μέρες στα κανάλια, μιλήσω δεν μιλήσω.Δεν θέλω να νιώθει κανείς ότι τον σνομπάρω. Ακόμα δεν είμαι έτοιμη να το αντιμετωπίσω όλο αυτό. Όταν θα είμαι θα με δείτε. Θα βγω. Προς το παρόν, συγγνώμη...».

Βέβαια, αν η Ελένη νόμιζε ότι εφόσον πήγαινε στα βραβεία θα γίνονταν θέμα στα άλλα κανάλια ενώ τώρα που τα είπε στην εκπομπή της δεν θα γίνει, πλανάται. Πάμε στοίχημα ότι η σημερινή έναρξή της, την οποία μπορείτε να δείτε, θα γίνει θέμα παντού;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...